Not a glasses snake (vad fan heter glasögonorm?) anymore!

Hey people!

Så kommer äntligen ett (i alla fall av L och F) efterlängtat inlägg. Tänker inte be om förlåtelse för att jag inte skrivit på ett tag, för jag har inga bra ursäkter att komma med :P.

Men nu till den stora nyheten! Jag har provat att ha linser! Ja, jag är en glasögonorm för er som inte visste det 8( . Men inte länge till! På onsdag får jag hämta ut linserna. Sen måste jag bara lära mig att sätta in dem, och ännu värre, att ta ut dem :S . Fick prova några hos optikern idag, fast inte med riktigt rätt styrka förstås. Men det var så coolt! Jag kunde se åt alla håll eller vad man ska säga, och allting såg mycket större ut av nån konstig anledning. Och bäst av allt, jag såg helt NORMAL ut (min högsta dröm ;) ). Eller i alla fall så normal som jag nu kan se ut... 



Så, vad har hänt mer hänt sen sist? Det är så mycket att jag inte har tid att berätta om allt (säger vi...)! Jag skrev att jag skulle berätta mer om mina klasskamraters vilda klassresa till Frankrike. Tyvärr (?) har jag nog inte så mycket att berätta. Alla överlevde faktiskt, trots alla knarkfester, giftormar och surkålsmiddagar.

Själv tillbringade jag påsklovet i Berlin. Nån som är förvånad över att jag älskade det?

Och så har vi haft en massa nationella prov, om nån är intresserad. Men nu är de jobbigaste (=de muntliga) proven över.

Men det viktigaste som har hänt är nog ändå att PA och LL äntligen blivit ett par! Dessutom påstår sig JO vara förlovad. Vi får väl se hur allt det här slutar...

Men nu är det dags att stå och huttra vid en majbrasa. Fast jag gillar valborg (ok, främst för att det inte är en religiös högtid ;) ). Det blir värre imorgon, fast det är ganska kul att se vad de maktlösa (hehehe)  små sossarna har att säga. (Nu fick jag med lite åsikter också! Visst är jag bra på att smyga in de lite diskret här och där? :P )

Varsågoda, L och F. Är ni verkligen säkra på att ni vill att jag fortsätter skriva efter det här tråkiga inlägget?
Trevlig valborg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh vad kul äntligen!!!



glömde fråga om linserna! du får berätta allt imorrn. Allt som finns att berätta iaf ;) lycka till på matten.

2009-05-04 @ 22:47:21
URL: http://ebbalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0