Midsommar med parents och parenteser

Hey people! Glad midsommar i efterskott!

Hade ju egentligen tänkt berätta om Ölandsresan, men orkar inte göra det nu, så jag skjuter på det lite till :P. Det här får istället bli ett kort(?) inlägg om min midsommarafton. (Jag vet att ingen är intresserad, men F vill ju så gärna att jag uppdaterar, så ni får skylla på henne!).

Okej, till saken! Jag firade midsommar på Tullgarns slott tillsammans med mina föräldrar. (Är det socialt självmord att berätta det här? Jag har ingen F som kan blinka till mig när jag gör bort mig just nu. Jaja, ingen på gymnasiet behöver ju få reda på att den här bloggen finns. Hoppas jag :S ...). Så till saken igen! (Jag känner att det är alldeles för många parenteser i det här inlägget...). Det var faktiskt roligt. Vädret var ok, midsommarbuffén var god och att studera vuxna människor som immiterar grodor kan väl inte vara annat än underhållande? (Att även visningen på slottet var ganska intressant borde jag nog inte säga nåt om, va?).

När regnet började falla bestämde vi oss hur som helst för att övningsköra lite. Det går faktiskt framåt. (Eftersom jag inte lärt mig backa än så kan det ju åtminstone inte gå bakåt, haha...dåligt skämt...). Jag gasade på och kom för första gången upp i 50, varpå mina stackars föräldrar skrek av fasa :P.


Haha, nej riktigt så här illa slutade det faktiskt inte.

Efter det åkte vi hem och åt middag med jordgubbar till efterrätt :).Sedan bullade jag upp med chips och smågodis och bänkade mig i soffan. Nej, det var inte dags för en halvtråkig romantisk komedi eller ens ett avsnitt av postkodmiljonären, det var dags för mina föräldrar att försöka installera den nya dvd:n. Ett sådant tillfälle får man bara inte missa! Mycket underhållande!

Det var väl min midsommarafton det. Hoppas att ingen läser det här inlägget...

Kommentarer
Postat av: duvetvem

blinkblinkblinkblinkblinkblink!!! (ska jag säga som oxå var med mina föräldrar..) men hursomhelst blinkblinkx100 :)

2009-06-20 @ 18:20:36
URL: http://fannyyie.blogg.se/
Postat av: Mirinda

Tack F! Vad skulle jag göra utan dina blinkningar? Men du får nog räkna med en del träningsvärk i ögonlocken... ;)

2009-06-20 @ 23:14:28
URL: http://mirinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0