Lite om en liten ö

Hey people!

"Är det dags att få höra lite om Ölandsresan nu?", undrar ni kanske. Nja, jag har bestämt mig för att inte berätta så mycket om den, eftersom de som läser den här bloggen, alltså F och ibland L, ju faktiskt själva var med på resan och därför väl borde minnas ungefär vad som hände på den. Om inte så föreslår jag att ni uppsöker närmaste läkare och ber att få en dos av det där nya alzheimersvaccinet de just uppfunnit.

Så, allt jag orkar säga om resan var att den var mycket lyckad. Om det mest berodde på alla intressanta varelser vi mötte eller på den ännu intressantare tipspromenaden (med herrstrumpor som förstapris) som vi gick, vet jag inte. Men att  även F's sms på tåget, med texten: "Tips: håll er borta från toaletten", bidrog till att resan blev så rolig, det kan jag garantera er. Vädret var också helt okej, hotellet var mycket fint och maten var god (vilket jag ju tycker är viktigast :P)!


En av de intressanta varelserna vi mötte!

Så, nu var Ölandsresan avklarad! Nu kan jag passa på att berätta lite om hur mitt liv ser ut just nu. Fast det finns väl egentligen inte så mycket att berätta. Idag tar jag det ganska lugnt, är hemma och läser "När jag hör din röst" och scrapbookar lite. Igår var jag och mamma (hrmhrm) på Kampementsbadet och badade. (Tack gode gud att ingen jag känner såg  oss! Förutom den där lilla jobbiga killen i 5:an då. Tänker inte nämna hans namn, men, L och F det är han som vi vill ta bort på facebook, ni vet.) I förrgår träffade jag L som äntligen kommit hem från Grekland! Mycket roligt. Imorgon ska vi ses igen! Och nästa lördag drar jag äntligen ner på kontinenten! Tills dess tänker jag bara njuuta av det vackra vädret, som faktiskt kom tillslut! Men nu är det dags för luuuuuuuunch :D!

 


Kommentarer
Postat av: Lottie heter jag! :D

Vilken söt blogg du har :) Du känner Lovisa va? (hon är min syrra ;))

2009-06-28 @ 18:05:54
URL: http://carpediema.blogg.se/
Postat av: Fanny

jaa jag vet nog allt hur man bidrar till att gora en resa rolig o_o

2009-06-29 @ 15:38:46
URL: http://fannyyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0