Gymnasiet m.m. (mina rubrik-idéer börjar ta slut...)

Hey people!

Fick just reda på att jag kom in på gymnasiet jag sökt till! Inte för att jag nånsin tvivlade på det, men... Dessutom hade lägsta intagningspoängen höjts lite, vilket ju var bra! Nu ligger den på 255 och jag tror att medianen ligger på 270. Kan tyvärr inte gå in och kolla, för sidan verkar ha kraschat. Antar att det var för många nervösa 16-åringar där ute som försökte logga in samtidigt ;).


Annars har det väl inte hänt så mycket sen förra gången jag skrev. Eller jo, jag har inhandlat ett vitt, "räfflat" linne, ett par vita shorts och - tro det eller ej - en jeansjacka! Efter att ha letat desperat i ungefär en månad hängde den plötsligt bara där i ett ställ på hm! Vacker musik spelade i mina öron när jag sprang fram till den och omfamnade den - och upptäckte att den inte fanns i storlek 36... Nåja, man kan inte få allt. Och storlek 34 går också bra (i alla fall tills jag blir stor och fet, hehe).

Men min inköpslista är fortfarande lång (lite föör lång enligt mina föräldrar som betalar...?). T ex ska ett par svarta shorts, ett par jeansshorts, en väska, sandaler, fler linnen och tröjor (gärna randiga), en i-pod och en mobil inskaffas innan löven skiftar färg på träden och höstens friska kyla biter tag i våra kinder.


Hur som helst, jag har även tagit årets första utomhusdopp och planerar att göra det nu efter maten igen!
Ha det, som man säger i vårt kära grannland!

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha kom ihag att jag fortfarande har 6 veckor kvar har och stallet kryllar av fetaost och asnor! (okej, jag har inte sett en enda men det ar inte poangen...)

funderade lite pa att lura dig och saga att jag i alla ar ljugit om mina betyg och egentligen har 80 poang och ska ga IV men...nah, jag orkar inte. jag kom in! sag d forresten att S.L. ska ga i var klass?

2009-06-29 @ 19:59:20
URL: http://fannyyie.blogg.se/
Postat av: F

ps jag skrattar at faktumet att du har suttit och slagit upp grekiska ord pa internet lexikonet. skratt skratt skratt. och blink ocksa for den delen.

egentligen tankte jag skriva nat viktigt men glomde bort vad sa jag skrev det dar istallet. kanske kommer pa det senare...forresten halsa lovisa nar du traffar henne!

2009-06-29 @ 20:06:19
URL: http://fannyyie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ett vitt räfflat linne? det låter snyggt!PUSS

2009-06-29 @ 21:22:01
URL: http://ebbalisa.blogg.se/
Postat av: Lottie

Hej Karin! :) Om du vill kan jag fixa din bloggdesign. Den är ju ursnygg som den är, men jag menar mera om du vill ha en bild högst upp och lite sånt. <3

2009-07-01 @ 16:22:16
URL: http://carpediema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0