Mitt Sweet Sixteen-party!

Hey people!

I fredags hade jag mitt sweet sixteen-party! Det var jättekul! Vi åt och pratade och flamsade och utförde vissa sweet 16-ceremonier. T ex "the shoe-ceremony" och "the tiara-ceremony"! L och F var snälla att rycka in och sätta på mig skorna och tiaran, i stället för min pappa (som förstås inte fick vara med! Vad är det för dumt påhitt, att pappan ska genomföra ceremonierna? Vem låter sin pappa vara med på ens sweet 16-party?!) , och på så "sätt förvandla mig till kvinna" ; )

Men nu är roligheterna över och jag sitter bänkad framför läxorna igen... Musikprov på onsdag. Är det inte lite konstigt att man ska ägna mer tid åt 70-talets musik än åt andra världskriget i grundskolan? Jaja, musiken skulle väl ioförsej vara ganska kul om vi inte var tvugna att lära oss ett 20 sidor långt texthäfte utantill. Lika bra att sätta igång!


                                                                                                                           Jag, J, A och F på partyt


Tiaran och skorna till ceremonierna ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0